Częste pytania

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na pytania, które są często zadawana. O ile nie znajdą Państwo wśród nich wyjaśnienia nurtującego Państwa pytania, zapraszamy do kontaktu z nami drogą e-mailową : boutique@stepim.pl

Co oznacza sformułowanie FRENCH TOUCH ?

Określenie FrenchTouch dosłownie oznacza francuski dotyk. Przyjęliśmy taką nazwę dla sklepu internetowego, aby podkreślić, że głównie sprzedajemy produkty francuskie, chociaż nie tylko.

Zawsze jednak są to towary kojarzone z francuskim stylem, to znaczy z elegancją.

Dlaczego używamy określenia e-boutique zamiast powszechnie używanej nazwy e-sklep ?

Nazwa boutique pochodzi z języka francuskiego i określa sklep, tyle że mniejszy i z wyszukanym asortymentem.

Czy w e-Boutique FRENCH TOUCH można kupić inne towary, aniżeli te prezentowane w witrynie ?

O ile zauważyliście Państwo asortyment prezentowany na stronie www.stepim.pl, ale nie znajdujecie go w Boutique French Touch prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail z STEPIM.

STEPIM prowadzi sprzedaż tych towarów według zasad sprzedaży tradycyjnej lub sprzedaży na odległość, ale bez mechanizmów sklepu internetowego.

Co to są Produkty polecane ?

Produkty polecane eksponowane są na stronie głównej e-boutique FrenchTouch i są wybrane z gamy oferowanych towarów według preferencji Sprzedawcy.

Co to jest Produkt Tygodnia ?

Produkt Tygodnia to towar, który szczególnie promujemy w danym tygodniu. Chcemy podkreślić jego design i walory użytkowe.

Jak można się z nami skontaktować ?

  • Zapraszamy do kontaktu e-mailowego : boutique@stepim.pl
  • Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 22 7697541 w godzinach pracy Sprzedawcy.
  • Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego w siedzibie Sprzedawcy po uprzednim umówieniu się na spotkanie telefonicznie.

Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji ?

Oczywiście, można złożyć zamówienie bez rejestracji, należy jednak pamiętać aby podać wszystkie wymagane dane teleadresowe.

Jak sprawdzić dostępność produktów ?

Przy każdym produkcie znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie. Produkt może być dostępny lub jest na zamówienie.

Dla towarów dostępnych od ręki określamy umownie dostępne ilości na przykład dla mozaiki jest to :

  • końcówka - pojedyncze sztuki
  • mała ilość - towar dostępny w ilości do 5 szt
  • średnia ilość - dostępne jest co najmniej 6 szt
  • duża ilość - powyżej 18 szt

W jaki sposób można dokonać płatności za zamówiony towar ?

Klient ma prawo do wyboru formy płatności. Proponujemy płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy lub dla Klientów, którzy nie chcą używać konta bankowego, proponujemy przekaz pocztowy na rachunek bankowy Sprzedawcy.

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Generalnie wysyłamy towar od 5 do 30 dni roboczych. Rozpoczynamy przygotowanie towaru do wysyłki po wpłynięciu należności za zamówienie na rachunek bankowy Sprzedawcy.

W przypadku towaru na zamówienie termin realizacji podajemy indywidualnie przy potwierdzeniu zamówienia.

Czy można odebrać towar osobiście ?

Oczywiście, można  odebrać zamówienie osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

Przy odbiorze osobistym  Klient nie ponosi dodatkowych kosztów.

Prosimy o wcześniejsze umówienie się na osobisty odbiór towaru.

Co zrobić w przypadku podania błędnych danych do wystawienia Faktury VAT ?

Błędne dane na fakturze VAT można skorygować notą korygującą. Prosimy o przesłanie oryginału Noty korygującej wraz z kopią. Po otrzymaniu dokumentów, podpisana kopię noty korygującej odsyłamy do Państwa listem.

Główne marki
Produkt Miesiąca
Umywalka miedziana Emma
Umywalka miedziana Emma
4 672,00 zł
szt.
Mozaika pomarańczowa 2,5x2,5 Mandarine
Mozaika pomarańczowa 2,5x2,5 Mandarine
62,00 zł
plaster
Mozaika kobaltowa  2,5x2,5 Danube luzem
Mozaika kobaltowa 2,5x2,5 Danube luzem
11,00 zł
woreczek 20 kostek
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl